Automatyczna komunikacja z pacjentami

Wypróbuj za darmo!

Pobierz broszurę w PDF

...gdy brakuje Ci czasu
na przeglądanie
strony WWW.

» Pobierz

Wypróbuj za darmo!

Poznaj wszystkie możliwości
najlepszego programu
do gabinetu!

» Wypróbuj

Złóż zamówienie!

Zamów iGabinet już dziś
w dogodnym pakiecie
instalacyjnym!

» Zamów

Oferta indywidualna

Zapytaj o indywidualną
ofertę dopasowaną
do Twoich potrzeb.

» Zapytaj

Poznaj możliwości automatycznych powiadomień E-mail i SMS

Wielojęzyczna komunikacja automatyczna z pacjentami to kolejna specjalność Platformy iGabinet, która wiele lat temu wprowadziła niniejsze innowacje "pod strzechy" placówek fizjoterapeutycznych, zresztą samo oprogramowanie nosiło ówcześnie nazwę "Platforma automatycznej komunikacji z pacjentami iGabinet".

Narzędzia automatyzujące procesy komunikacyjne w pakiecie Platformy iGabinet, oferują pacjentom wygodę oraz wyraźną poprawę jakości obsługi, a placówce zapewniają szereg oszczędności czasowych i finansowych, zwłaszcza w porównaniu z komunikacją tradycyjnymi metodami w tym zakresie. Przedstawiamy tutaj najważniejsze z nich.


Powiadamienie fizjoterapeuty o zmianach w grafiku

Powiadamienie fizjoterapeuty o zmianach w grafiku

Platforma iGabinet zapewnia wyjątkowo elastyczne możliwości konfiguracji automatycznych powiadomień, zgodnie z procedurami i przyjętą polityką wewnętrzną w placówce. W kwestii powiadomień terapeutów, rozwiązanie może informować o wszystkich rezerwacjach, dokonanych przez pacjentów na stronie WWW placówki. Analogiczne powiadomienia mogą być przesyłane terapeutom w aspekcie wszelkich zmian w ich grafikach, wprowadzanych przez pracowników recepcji. Dzięki temu fizjoterapeuci znajdujący się w danym momencie poza placówką, są na bieżąco z planem swoich wizyt.

Informowanie pacjentów o zmianach w rezerwacjach

Informowanie pacjentów o zmianach w rezerwacjach

Pacjenci także mogą być automatycznie powiadamiani o wszelkich zmianach dotyczących ich rezerwacji, dokonywanych przez pracowników recepcji lub fizjoterapeutów, u których są oni zapisani. Powiadomienia dotyczą ustalenia nowego terminu wizyty, przeniesienia jej na inny termin, jak też całkowitego anulowania rezerwacji. Istnieje też możliwość wyboru kanałów powiadomień E-mail i/lub SMS, co jest szczególnie przydatne gdy pacjent np. nie życzy sobie otrzymywania wiadomości w danej postaci. Powiadomienia mogą być wielojęzyczne, zatem informowanie obcokrajowców nie stanowi problemu.

Przypomnienia o zbliżających się wizytach

Przypomnienia o zbliżających się wizytach

Jak wiadomo, pamięć ludzka bywa zawodna i wielu pacjentom zdarza się czasem zapomnieć o zaplanowanym terminie wizyty. Niestety dla terapeuty, jak też dla placówki, nieobecność pacjenta oznacza stratę czasu i pieniędzy. Wychodząc na przeciw temu problemowi, Platforma iGabinet umożliwia automatyczne przypominanie pacjentom o zbliżających się wizytach, dzięki czemu znacznie więcej z nich dochodzi do skutku. Kanały wysyłki mogą być skonfigurowane niezależnie od siebie np. wiadomość E-mail na dzień przed zaplanowanym terminem oraz SMS np. na 2 godziny przed samą wizytą.

Zaproszenia pacjentów na wizyty kontrolne

Zaproszenia pacjentów na wizyty kontrolne

Automatyczne zaproszenia na kolejne wizyty są potężnym narzędziem marketingowym, mającym ogromny wpływ na wzrost liczby wizyt odbywanych przez powracających pacjentów. Platforma iGabinet pozwala na wygodne określenie reguł, w jaki sposób i po jakim czasie od ostatniej wizyty w placówce, pacjent powinien otrzymać automatyczne zaproszenie na kolejny zabieg lub wizytę kontrolną. Ponadto, gdyby jednorazowe zaproszenie nie odniosło skutku, istnieje możliwość określenia częstotliwości ponowienia zaproszenia, co jeszcze bardziej zwiększa skuteczność tego rozwiązania.

Życzenia urodzinowe dla pacjentów

Życzenia urodzinowe dla pacjentów

Kolejnym narzędziem służącym w głównej mierze podtrzymywaniu pozytywnych relacji z pacjentami, jest mechanizm automatycznego składania życzeń wszystkim pacjentom, którzy w danym dniu obchodzą swoje urodziny. Podobnie jak w przypadku zaproszeń na wizyty kontrolne, codzienna realizacja tego zadania tradycyjnymi metodami na recepcji, byłaby niezwykle pracochłonna. W większych dużych placówek lub sieci przyjmujących duże ilości pacjentów, mogłoby się to okazać wręcz niemożliwe bez poszerzenia zatrudnienia. Niniejsze rozwiązanie wprowadza tutaj znaczne oszczędności.

Wygodna edycja treści wszelkich powiadomień

Wygodna edycja treści wszelkich powiadomień

Przysłowiową "wisienką na torcie" w zakresie narzędzi automatyzujących komunikację z pacjentami, jest możliwość samodzielnej edycji wszelkich powiadomień, przypomnień i zaproszeń przesyłanych pacjentom. Wygodny edytor zapewnia szereg możliwości w zakresie zmiany treści standardowych komunikatów lub rozszerzenia ich np. o dodatkowe przkazy marketingowe promujące określone zabiegi. W przypadku komunikacji wielojęzycznej, istnieje możliwość indywidualnej edycji treści w każdym języku, co umożliwia zróżnicowanie przekazów kierowanych do poszczególnych grup językowych.

Wielojęzyczna komunikacja z pacjentami!
Oto rozwiązanie, które wyręczy Cię w komunikacji z obcokrajowcami.

Start  /  Możliwości  /  Realizacje  /  Opinie  /  Cennik  /  FAQ  /  Aktualności  /  Kontakt

Odwiedź nasz profil: