Wywiad z dr Dominikiem Ociepką, wieloletnim użytkownikiem Platformy iGabinet
Przedstawiamy fragment wywiadu dr Dominikiem Ociepką z gabinetu stomatologicznego DentalStudio, który dba o zdrowe zęby i uśmiechy pacjentów w Szczecinie oraz swoim rodzinnym Gryfinie, od lat wykorzystując w swoich gabinetach Platformę iGabinet. Od niedawna doktor jest użytkownikiem najnowszej wersji tego oprogramowania, a dokładniej wersji przeznaczonej dla gabinetów stomatologicznych - Platformy iGabinetDENTOnet.pl.
Wywiad obejrzeć można pod tym adresem: http://dentowizja.pl/video/8578873-igabinetdentonet/. W tym krótkim nagraniu dr Dominik Ociepka porusza bardzo istotne kwestie stałego kontaktu i automatycznej komunikacji ze swoimi pacjentami, realizowane przez Platformę iGabinet w sposób ciągły nawet wówczas, gdy wszystkie komputery są wyłączone i w gabinetach nie ma już nikogo.
Doktor opowiada również o wyjątkowo pozytywnych reakcjach swoich pacjentów na otrzymywane "od niego" automatyczne wiadomości E-mail i SMS, których zazwyczaj kompletnie się nie spodziewają. Przykładem jest tutaj w szczególności telefon od jednej z pacjentek z podziękowaniami za przesłane jej życzenia urodzinowe i pamięć.
Gwoli wyjaśnienia, każdego dnia samodzielnie przesyła życzenia wszystkim solenizantom w pierwszej osobie, w imieniu samego doktora tak, jakby to on sam skonstruował i przesłał każdą taką wiadomość. Podobnie ma się sprawa automatycznych powiadomień o zbliżających się wizytach, czy zaproszeń na wizyty kontrolne po upływie określonego czasu. Pikanterii sprawie dodaje fakt, iż cała komunikacja może być realizowana w ojczystym języku pacjenta.
Nagranie zostało zrealizowane podczas tegorocznych targów stomatologicznych CEDE 2010 w Poznaniu, przez zespół redaktorów nowego portalu Dentowizja.com, który wprowadza nową jakość do polskiego internetu w postaci stomatologicznej telewizji! Aby to lepiej zobrazować, wystarczy wyobrazić sobie taką stomatologiczną wersję portalu YouTube.
Tutaj inne realizacje filmowe w tematyce Platformy iGabinet: http://dentowizja.pl/video/8579057-nowoczesne-technologie-w-recepcji/, http://dentowizja.pl/video/8579361-igabinet-nowoczesna-rejestracja/. Polecamy!
Wywiad obejrzeć można pod tym adresem: http://dentowizja.pl/video/8578873-igabinetdentonet/. W tym krótkim nagraniu dr Dominik Ociepka porusza bardzo istotne kwestie stałego kontaktu i automatycznej komunikacji ze swoimi pacjentami, realizowane przez Platformę iGabinet w sposób ciągły nawet wówczas, gdy wszystkie komputery są wyłączone i w gabinetach nie ma już nikogo.
Doktor opowiada również o wyjątkowo pozytywnych reakcjach swoich pacjentów na otrzymywane "od niego" automatyczne wiadomości E-mail i SMS, których zazwyczaj kompletnie się nie spodziewają. Przykładem jest tutaj w szczególności telefon od jednej z pacjentek z podziękowaniami za przesłane jej życzenia urodzinowe i pamięć.
Gwoli wyjaśnienia, każdego dnia samodzielnie przesyła życzenia wszystkim solenizantom w pierwszej osobie, w imieniu samego doktora tak, jakby to on sam skonstruował i przesłał każdą taką wiadomość. Podobnie ma się sprawa automatycznych powiadomień o zbliżających się wizytach, czy zaproszeń na wizyty kontrolne po upływie określonego czasu. Pikanterii sprawie dodaje fakt, iż cała komunikacja może być realizowana w ojczystym języku pacjenta.
Nagranie zostało zrealizowane podczas tegorocznych targów stomatologicznych CEDE 2010 w Poznaniu, przez zespół redaktorów nowego portalu Dentowizja.com, który wprowadza nową jakość do polskiego internetu w postaci stomatologicznej telewizji! Aby to lepiej zobrazować, wystarczy wyobrazić sobie taką stomatologiczną wersję portalu YouTube.
Tutaj inne realizacje filmowe w tematyce Platformy iGabinet: http://dentowizja.pl/video/8579057-nowoczesne-technologie-w-recepcji/, http://dentowizja.pl/video/8579361-igabinet-nowoczesna-rejestracja/. Polecamy!
Zobacz również:
Płatności, rozliczenia i raporty menedżerskie
Z przyjemnością ogłaszamy udostępnienie nowego modułu rozszerzającego funkcjonalność Platformy iGabinet o przetwarzanie danych finansowych placówki, na który wielu klientów czekało od dłuższego czasu. Niewątpliwie było na co czekać, gdyż nowe rozwiązanie dostarcza narzędza gwarantujące wygodną obsługę i prawidłowe funkcjonowanie procesów rozliczeniowych wewnątrz placówki, jak również zapewnia mechanizmy raportujące dla kadry menedżerskiej.
Przeczytaj cały artykuł »Ponad milion rezerwacji dokonanych za pomocą Platformy iGabinet!
Dopiero co świętowaliśmy 10 lat Platformy iGabinet, a teraz możemy z dumą poinformować o kolejnym rekordzie, ponieważ przekroczyliśmy właśnie 1.000.000 (słownie: milion) rezerwacji dokonanych za pomocą aplikacji z rodziny Platformy iGabinet, co stanowi bardzo zacny wynik! Warto podkreślić, iż wbrew pozorom wcale nie jest to zasługa producentów oprogramowania, gdyż to Państwo będąc naszymi klientami osiągnęli ten rekord, korzystając z tego rozwiązania na co dzień!
Przeczytaj cały artykuł »Rewolucja w obsłudze badań diagnostycznych oraz współpracy z laboratoriami!
Nowy specjalistyczny moduł zautomatyzowanej obsługi badań laboratoryjnych dostępny w ramach Platformy iGabinet, rozwiązuje problemy współpracy z laboratoriami, automatyzując i usprawniając szereg procesów formalnych związanych ze zlecaniem, odbiorem wyników badań, a następnie udostępnieniem ich pacjentom bezpośrednio na stronie WWW placówki. Nowy moduł obsługi badań laboratoryjnych zintegrowany jest bezpośrednio z narzędziami do zarządzania Elektroniczną Dokumentacją Medyczną (EDM) w Platformie iGabinet.
Przeczytaj cały artykuł »
Odwiedź nasz profil: