Nowe rozwiązania w zakresie zarządzania stroną WWW oraz kilka nowych integracji
Kategorie: Nowe funkcje w systemie
W Platformie iGabinet pojawiły się właśnie kolejne udogodnienia, będące wynikiem setek drobnych rad i sugestii nadesłanych w ostatnich miesiącach przez użytkowników Platformy iGabinet. Tym razem zmiany dotyczą rozwiązań w zakresie zarządzania stroną WWW, a także szeregu integracji zewnętrznych usług wewnątrz Platformy iGabinet.
Nowym mechanizmem rzucającym się w oczy w pierwszej kolejności, jest "Kolekcja zdjęć" stanowiąca bazę danych wszystkich zdjęć oraz ilustracji – nie tylko wykorzystanych na stronie WWW, ale wszystkich zdjęć kiedykolwiek dodanych do systemu, z wygodnymi narzędziami do ich wyszukiwania i edycji. Zdjęcia można teraz dodawać hurtem korzystając z rozwiązania typu drag’n’drop (przeciągnij i upuść). Zarządzanie zdjęciami i ilustracjami, a także ich odszukiwanie stały się teraz jeszcze prostsze.
Kontynuując temat umieszczania zdjęć na stronie WWW gabinetu, warto wspomnieć o nowym mechanizmie umieszczania zdjęć i ilustracji bezpośrednio w treści artykułu (danej podstrony). Nadal jednak polecamy tworzenie galerii miniaturek zdjęć pod artykułem, gdyż mechanizm ten wyświetla następnie odwiedzającym zdjęcia w formie pokazu slajdów.
Pojawiło się również kilka nowych integracji, a zatem powiązań Platformy iGabinet z zewnętrznymi serwisami i usługami. Nie mówimy tu jednak o powiązaniu sprawdzania terminów i rejestracji online z istniejącymi już stronami WWW placówki, czy też o umieszczeniu tego modułu w popularnych ostatnio serwisach profilowych czy katalogowych, co w systemie jest dostępne od dawna w postaci generatora przycisku "Umów się!".
Tym razem chodzi o sytuację odwrotną, w której to nie funkcjonalność Platformy iGabinet jest umieszczana w zewnętrznym serwisie, a przeciwnie - to zewnętrzne usługi i elementy pochodzące z zewnętrznych serwisów, w równie prosty sposób mogą zostać umieszczone w Platformie iGabinet. Co ciekawe, każde z opisanych tu rozwiązań i integracji działa identycznie dla każdego pakietu posiadającego obsługę strony WWW placówki.
Pierwszą z integracji jest powiązanie strony WWW placówki z jej profilem w serwisie Facebook. Ostatnimi czasy media społecznościowe nabrały szczególnego znaczenia marketingowego, zatem od tego momentu każdy może umieścić na stronie specjalny, animowany gadżet umożliwiający pacjentom "polubienie" danej placówki, a także prezentujący osoby, którzy już ją "lubią".
Drugą integracją, o którą prosiło dość sporo naszych klientów jest mechanizm umieszczania mapki Google, np. wskazującej odwiedzającym pacjentom dojazd do placówki, lub jej poszczególnych oddziałów. Mapy wstawiane są bezpośrednio do treści artykułu, po wybraniu odpowiedniej opcji w edytorze, przez co teraz istnieje możliwość samodzielnego dodania dowolnej ilości map - zarówno na jednej podstronie, jak i na wielu.
Wreszcie trzecią integracją jest umieszczenie kodu śledzenia Google Analytics – darmowego oprogramowania do śledzenia statystyk oglądalności strony WWW placówki. Teraz wystarczy jedynie wprowadzić kod śledzenia aplikacji do ustawień Platformy iGabinet i wszystko działa jak w szwajcarskim zegarku.
Oczywiście tradycyjnie, każdego tygodnia pojawia się szereg drobnych zmian, poprawek i udogodnień, na podstawie setek zgłoszeń i sugestii nadesłanych przez Państwa. Często są to modyfikacje spowodowane zmianą prawa, innym razem są to wymogi oficjalnych druków (np. numeracja recept), jeszcze innym są to kwestie optymalizacji interfejsu użytkownika. Za wszystkie, nawet najdrobniejsze uwagi serdecznie wszystkim Państwu dziękujemy. Na ten rok zaplanowaliśmy historycznie dużo zmian, w tym rozmaitych nowości i atrakcji z pewnością nie zabraknie, a wśród nich będzie kilka prawdziwie rewolucyjnych. Polecamy!
Nowym mechanizmem rzucającym się w oczy w pierwszej kolejności, jest "Kolekcja zdjęć" stanowiąca bazę danych wszystkich zdjęć oraz ilustracji – nie tylko wykorzystanych na stronie WWW, ale wszystkich zdjęć kiedykolwiek dodanych do systemu, z wygodnymi narzędziami do ich wyszukiwania i edycji. Zdjęcia można teraz dodawać hurtem korzystając z rozwiązania typu drag’n’drop (przeciągnij i upuść). Zarządzanie zdjęciami i ilustracjami, a także ich odszukiwanie stały się teraz jeszcze prostsze.
Kontynuując temat umieszczania zdjęć na stronie WWW gabinetu, warto wspomnieć o nowym mechanizmie umieszczania zdjęć i ilustracji bezpośrednio w treści artykułu (danej podstrony). Nadal jednak polecamy tworzenie galerii miniaturek zdjęć pod artykułem, gdyż mechanizm ten wyświetla następnie odwiedzającym zdjęcia w formie pokazu slajdów.
Pojawiło się również kilka nowych integracji, a zatem powiązań Platformy iGabinet z zewnętrznymi serwisami i usługami. Nie mówimy tu jednak o powiązaniu sprawdzania terminów i rejestracji online z istniejącymi już stronami WWW placówki, czy też o umieszczeniu tego modułu w popularnych ostatnio serwisach profilowych czy katalogowych, co w systemie jest dostępne od dawna w postaci generatora przycisku "Umów się!".
Tym razem chodzi o sytuację odwrotną, w której to nie funkcjonalność Platformy iGabinet jest umieszczana w zewnętrznym serwisie, a przeciwnie - to zewnętrzne usługi i elementy pochodzące z zewnętrznych serwisów, w równie prosty sposób mogą zostać umieszczone w Platformie iGabinet. Co ciekawe, każde z opisanych tu rozwiązań i integracji działa identycznie dla każdego pakietu posiadającego obsługę strony WWW placówki.
Pierwszą z integracji jest powiązanie strony WWW placówki z jej profilem w serwisie Facebook. Ostatnimi czasy media społecznościowe nabrały szczególnego znaczenia marketingowego, zatem od tego momentu każdy może umieścić na stronie specjalny, animowany gadżet umożliwiający pacjentom "polubienie" danej placówki, a także prezentujący osoby, którzy już ją "lubią".
Drugą integracją, o którą prosiło dość sporo naszych klientów jest mechanizm umieszczania mapki Google, np. wskazującej odwiedzającym pacjentom dojazd do placówki, lub jej poszczególnych oddziałów. Mapy wstawiane są bezpośrednio do treści artykułu, po wybraniu odpowiedniej opcji w edytorze, przez co teraz istnieje możliwość samodzielnego dodania dowolnej ilości map - zarówno na jednej podstronie, jak i na wielu.
Wreszcie trzecią integracją jest umieszczenie kodu śledzenia Google Analytics – darmowego oprogramowania do śledzenia statystyk oglądalności strony WWW placówki. Teraz wystarczy jedynie wprowadzić kod śledzenia aplikacji do ustawień Platformy iGabinet i wszystko działa jak w szwajcarskim zegarku.
Oczywiście tradycyjnie, każdego tygodnia pojawia się szereg drobnych zmian, poprawek i udogodnień, na podstawie setek zgłoszeń i sugestii nadesłanych przez Państwa. Często są to modyfikacje spowodowane zmianą prawa, innym razem są to wymogi oficjalnych druków (np. numeracja recept), jeszcze innym są to kwestie optymalizacji interfejsu użytkownika. Za wszystkie, nawet najdrobniejsze uwagi serdecznie wszystkim Państwu dziękujemy. Na ten rok zaplanowaliśmy historycznie dużo zmian, w tym rozmaitych nowości i atrakcji z pewnością nie zabraknie, a wśród nich będzie kilka prawdziwie rewolucyjnych. Polecamy!
Zobacz również:
Płatności, rozliczenia i raporty menedżerskie

Z przyjemnością ogłaszamy udostępnienie nowego modułu rozszerzającego funkcjonalność Platformy iGabinet o przetwarzanie danych finansowych placówki, na który wielu klientów czekało od dłuższego czasu. Niewątpliwie było na co czekać, gdyż nowe rozwiązanie dostarcza narzędza gwarantujące wygodną obsługę i prawidłowe funkcjonowanie procesów rozliczeniowych wewnątrz placówki, jak również zapewnia mechanizmy raportujące dla kadry menedżerskiej.
Przeczytaj cały artykuł »Generator dokumentacji medycznej oraz inne nowości

W Platformie iGabinet pojawiło się kilka nowych i długo wyczekiwanych możliwości, opracowanych w oparciu o szereg pomysłów naszych klientów. Zmiany dotyczą zarówno ergonomii obsługi rejestracji pacjentów, jak rówmież dodatkowych ułatwień i funkcji w zakresie prowadzenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej (w wersji systemu z obsługą EDM).
Przeczytaj cały artykuł »Rewolucja w obsłudze badań diagnostycznych oraz współpracy z laboratoriami!

Nowy specjalistyczny moduł zautomatyzowanej obsługi badań laboratoryjnych dostępny w ramach Platformy iGabinet, rozwiązuje problemy współpracy z laboratoriami, automatyzując i usprawniając szereg procesów formalnych związanych ze zlecaniem, odbiorem wyników badań, a następnie udostępnieniem ich pacjentom bezpośrednio na stronie WWW placówki. Nowy moduł obsługi badań laboratoryjnych zintegrowany jest bezpośrednio z narzędziami do zarządzania Elektroniczną Dokumentacją Medyczną (EDM) w Platformie iGabinet.
Przeczytaj cały artykuł »
Odwiedź nasz profil: